۱۰ پاسخ

آره عزیزم عالیه

اووووووف اره
ببین من پسرم شدیددددددددددد کولیک داشت از هشت شب گریه میکرد بکوووووب تا شش صبح بقران ثانیه ای اروم قرار نداش هرررر دارویی بگیر دادم هرکار بگی کردم دخترام کولیک نداشتن نمیفهمیدم تو یک هفته ۱۱بار پسرمو بردم دکتر اخر دکتره گف ببین پنجاه پنجاهه
پنجاه درصد دارو اروم میکنه پنجاه درصد باید شما تحمل کنی بچه هی روز ب روز ب سنش اضافه تر میشه کولیکش بهتر میشه تا دوماهگی باهاش ولی ب بعد رو ب خوب شدن
و تا دوماهگی دقیققققق بچم هلاک شد ینی واکسنش زدیم دگ میخوابید از دنیا حالیش نمیشد

سلام عزیزم من خودم گرفتم برای دل درد پسرم خوب بود

این همه برا کولیکش بردم دکتر این فقط جواب گو بود. تا دوماهگی میدادم

آره من خیلی راضی ام

عالیه

من استفاده کردم خیلی خوب بوده

اره عالیه هم به دخترم میدادم هم پسرم میدم

من اره عالی

اره عزیزم عالیه

سوال های مرتبط