۷ پاسخ

دختر من هم با شیر خودم خوب وزن نمیگرفت. کمکی شروع کردم از ۲۵ روزگی ۳۰ تا میدادم دو سه وعده آروم آروم زیادی کردم امروز که ۴۰ روزشه سه ساعتی ۶۰ میل میدم شیر خودمم میدم اگر سیر نشه شیر خشک هم میدم ولی شبا کلا شیرخشک میدم.

من از صبح شیر خودم و میدم
شب تا صبح ۳بار کمکی میدم

صبح ظهر شب موقع خواب میدم کمکی

من روزی دوبار شیر خودم
بقیش شیر خشک

من فقط شبا قبل خواب ۶۰ سی سی میدم بهش

ب من دکتر گف اگه شیرت خوبه ب هچ عنوان کمکی نده بزا بچه شیر خودتو بخوره خیلی خوبه براش منم میخاستم وزن بگیره،شبر خودمو فقط دادم خدارو شکر زیاد تپل نیس ولی وزنش روی نمودار سبزه خوب اومده بالا

من روزی ۳بار میدم صبح بعدظهر اخرشب

سوال های مرتبط