۸ پاسخ

اگه تلخک می‌خواسته باشی بزنی باید به یکبار از شیر بگیرش چون تلخک بزنی ببینه تلخه باز دوباره دیگه بهش بدی تلخ نباشه دزد میشه از شیر گرفتنش سخت میشه خیلی اذیت می‌کنه تلخک زدی دیگه نده بهش اصلا
اگه هم میخوای کم کم بگیری باید دفعاتش رو کم کنی مثلاً وقتی میخواد شیر بخوره واسش غذا بدی یا یک خوراکی چیزی بهش بدی

باید زودتر مثلا از عید مقدار شیرش کم میکردی، شیر شب بجاش آب میدادی تا از سرش می افتاد. الان سعی کن سیرش کنی تا شیر نخواد آب، آبمیوه،....میتونی وعدهارو کم کنی

پسر منم ۷مرداده ولی من یک ماهی میشه از شیر گرفتمش
یهویی قطع کردم و تا سه شب اولم بهش شبر دادم و بعدش دیگه ندادم .خداروشکر عاااالی بود

پسر منم همینطور بود رژ میزدم با دستمال پاک میکرد میخورد چسپ میزدم میکند صد راه دیگه هم نشد تا صبر زرد استفاده کردم و جواب داد

شیرخشک میخوره

درد منم هست دقیقا نتونستم شیر شبش بگیرم

من با فلفل ازش گرفتم دوماهه من به شدت وابسطه سینم بود ولی گرفتمش

عزیزم گل دخترت ۱۵ مرداده

سوال های مرتبط