این ازمایش پروتین خون ک داد جواب 0.9بنظرتون خوبه

۲ پاسخ

عزیزم ورم دستو پات زیاده؟؟ یا نه من صبحا پام ورم داره بعد کم کم تقریبا بهتر میشه میخثاستم بدونم شما هم اینجوری هستین

این آزمایش و برای چی دادین ؟ باید همه بدن پس چرا دکتر من نگفته!😥

سوال های مرتبط

مامان داوین مامان داوین روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱۲ ماهگی