۵ پاسخ

نه نیاز نیست
میوه رو چند تیکه کن بزار تو پستونکه
خودش میخوره

نع دیگه تیکه های کوچیک بکن بذار داخلش خودش میخوره

ن همونجوربزارمن فقط سیبوچون سفته میپزم میزارم توش میخوره

مامان جان؟؟ 😃😃

محصولات هوش و سرگرمی دارم روبیکا از نوزادی تا 99 سال
اینم لینکش
@kudakkhalagh20

آیدی بنده روبیکا
@Ocean2812
و این شمارمه 09159336861
ارسال به سراسر کشور

همه جوره میشه من پوره میکنم اول میپزم

سوال های مرتبط