نه نیاز نیست
میوه رو چند تیکه کن بزار تو پستونکه
خودش میخوره
نع دیگه تیکه های کوچیک بکن بذار داخلش خودش میخوره
ن همونجوربزارمن فقط سیبوچون سفته میپزم میزارم توش میخوره
مامان جان؟؟ 😃😃
محصولات هوش و سرگرمی دارم روبیکا از نوزادی تا 99 سال
اینم لینکش
@kudakkhalagh20
آیدی بنده روبیکا
@Ocean2812
و این شمارمه 09159336861
ارسال به سراسر کشور
همه جوره میشه من پوره میکنم اول میپزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.