۴ پاسخ

من دونوع میوه با یه نصف استکان آب میریزم توی مخلوط کن با قاشق بهش میدم میخوره عاشقشه

من خورد میکنم میزارم توی پستونک عصاره خوری . هلو . شلیل موز زردالو هندونه .... فقط سیب رو رنده درشت میکنم

میپزم له میکنم یا میزارم توی عصاره گیر

له میکنم

سوال های مرتبط