دخترا سیبو میپزین پوره میکنین یا رنده میکنید؟

۳ پاسخ

من میپزم و پوره میکنم

رنده بهتره
ادم حالت تهوع میگره بپزه

من میپزم

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۱ سالگی
مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی