خانوما پوره ی سیبو،هویچو،سیب زمینی رو چیجوری درست میکنین

۲ پاسخ

میتونی هم آبپز کنی هم بخارپز،بیست الی بیست وپنج دیقه بذار بپزه
بعد له اش کن
من با آب خودش پوره میکنم
البته زیاد آبکی نمیدم بهش

اب پز کن پشت قاشق له کن
بعد یکم فرنی درست کن ارد و اب فقط بعد به غلظت رسید پوره رو بریز توش هم بزن بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان آیلین ❤️ مامان آیلین ❤️ ۱۳ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی