۴ پاسخ

سیب زمینی دوست نداشت

عزیزم من سیب زمینی ابپز میکنم
بهش کره هم اضافه میکنم
اما سیب زمینی تنها نمیدم
هویج هم قاطی میکنم و کدو
البته اگه تست گرفتی عزیزم

من وقتی برنج میزارم دم بکشه یتیکه سیب زمینی میزارم روش بخار پز بشه بعد با ۱قاشق شیرپرچرب و یه کوچولو کره با قاشق پورش میکنم پسرم خیلی خوش میاد خوب میخوره اینجوری

سیب زمینی و آب پز میکنم بعد رنده میکنم بهش کمی شیرخشک اضافه میکنم که نرم تر بشه

سوال های مرتبط

مامان آیلین ❤️ مامان آیلین ❤️ ۱۳ ماهگی