۲ پاسخ

من سیب زمینی رو با کدو حلوایی و کره و یدونه خرما بخار پز میکنم میکس میکنم میدم دخترم میخوره خیلی هم خوشش میاد

من دخترم با شیر دوست نداشت با اب قاطی کردم دوست داشت سیب زمینی که پخت لهش کن یه سی تا شیر خشک درست کن بهش کم کم اضافه کن به غلظتی که میخوای برسه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم😘💙 مامان گل پسرم😘💙 ۱ سالگی
مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی
مامان بهار مامان بهار ۹ ماهگی