سلام من صبح برای اولین بار سیب زمینی آبپز با کره پاستوریزه دادم نخورد🙄گفتم بعد با شیر خشک امتحان کنم بعد هم خالی بدون هیچی امتحان کنم
اسم دختر منم همتاس 😍
شیر پاستوریزه نه ولی از شیر خودم یکم ریختم رقیق تر بشه اگه شیرخشک میدی میتونی درست کنی از اون بزنی
بیا ببین من توضیح دادم
نه
توی روبیکا پیام بده لینک گروه دورهمی رو میفرستم برات
Zarii79_0
من با آب جوش و یکم روغن زیتون پوره میکنم
الان دیگه پوره نمیدم سیب زمینی فقط تو سوپش میریزم تا یکم دیگه بزرگ تر شه قلقلی کنم بخوره خودش
من ازهمون آبی ک پختم یکم میزنم یا بعضی اوقات شیر
دکتر میگه شیر با سیبزمینی ممکنه بچه یه حالت ترش کنه
با شیر ماجان
با آب جوشبده هم میشه
یا آبی که درونش پخته شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.