عزیزم بیا
ی قاشق هم بخوره اشکال نداره چون ماه اولیه ک داره میخوره وهدف اشنایی با طعم هاست
هرچی دادی دوس نداشت بعد از چند روز دوباره بده
هم اینکه ذائقشون هی عوض مبشه هم اینکه اگه ماهم اون غذایی ک دوس نداره بذاریم کنار باعثبدغذاییشون مبشه
من الان چهارروزه سوپ میدم سیب زمینی هویج مرغ و برنج نیم دون میذارم میپزن ازدصافی رد میکنم بهش میدم،البته سیب درختی هم میریزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.