۳ پاسخ

عزیزم بیا

تصویر

ی قاشق هم بخوره اشکال نداره چون ماه اولیه ک داره میخوره و‌هدف اشنایی با طعم هاست‌
هرچی دادی دوس نداشت بعد از چند روز دوباره بده
هم اینکه ذائقشون هی عوض مبشه هم اینکه اگه ماهم اون غذایی ک دوس نداره بذاریم کنار باعث‌بدغذاییشون مبشه

من الان چهارروزه سوپ میدم سیب زمینی هویج مرغ و برنج نیم دون میذارم میپزن ازدصافی رد میکنم بهش میدم،البته سیب درختی هم میریزم

سوال های مرتبط