۴ پاسخ

من یکم شیرخودم یاشیرخشکش رو میریزم رقیق بشه میدم

موز نیازی به پخت نداره له کن من یکم شیر هم بهش اضافه میکنم که کامل رقیق شه
سیب زمینی هویج کدو کدو حلوایی سیب اینارو بپز بعد پوره کن
موز و آووکادو نیازی به پخت نداره

مگه میشه موز را پخت
له باید بکنیم

سلام موز که نباید بپزین.

سوال های مرتبط

مامان محمدو مهراد مامان محمدو مهراد ۱۰ ماهگی
مامان نهال


 کوچولو مامان نهال کوچولو ۶ ماهگی
مامان ماهلین وهایلین مامان ماهلین وهایلین ۱ سالگی
مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی