۱ پاسخ

من ارد برنج رو میذارم بپزه اواسط پخت یه تیکه سیب میندازم تا نرم و پخته بشه باهاش
بعدم با پشت قاشق له میکنم

سوال های مرتبط

مامان ارسام مامان ارسام ۱۴ ماهگی