۴ پاسخ

سیب رو اب پز میکنم و با قاشق له میکنم

تو تاپیک های من دستور غذا هست یه نگاه بنداز

مرسی عزیزم

سیب برش نازک میزنم میپزم
گوشت کوب میزنم
یا تو پستونک میوه ش میریزم

سوال های مرتبط

مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 ۱۵ ماهگی
مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۹ ماهگی