۲ پاسخ

خیلی زود نیس؟؟ سه روز دیگه چهارماهش تموم میشه وقتی پنج ماهش تموم شد شروع کن

آره چرا ندی
اما کم کم شروع کن مثلا نهایاتا ۲ قاشق چایخوری بعد اکه دیدی حساسیت نداد زیادش کن هرروز

سوال های مرتبط

مامان 🫀رستا❤️صدرا🫀 مامان 🫀رستا❤️صدرا🫀 ۱ سالگی
مامان ســلین ♡ ســپهر مامان ســلین ♡ ســپهر ۵ ماهگی