۴ پاسخ

اره هردو‌رو‌ بخارپز کن ولی پنج ماه زوده ها
یادمه دکتر هانا میگفت معده بچه اذیت میشه کامل اماده دریافت غذا و ... نیست بهتره از ۶ماهگی شروع کنید
اونم یهو همرو با هم نباید داد یه هفته هویج بخار پز و کااامل له شده بعد سیب

اره عزیزم
سیبو میگن بخار پز کنیم بهتره ولی من یادمه مامانم ب داداشم همینجوره سیبو با قاشق پوره میکردن یکم میدادن بهش

بخار پز کن سیب درختی رو

اره یا بخار پز کن یا اب پز

سوال های مرتبط

مامان نیلـــ🌙ــماه🐣 مامان نیلـــ🌙ــماه🐣 ۹ ماهگی
مامان 𝐒𝐎𝐇𝐈 مامان 𝐒𝐎𝐇𝐈 ۷ ماهگی