۵ پاسخ

آره بابا فعلا زوده چه خبره از 4ماهگی،بعضیا یه جور حرف میزنن که بگن بچه ما نابغست

عزیزم اریشاه اسمش رو میشناسه یا ن هنوز

آره ولی سعی کن با یکم آبجوش رقیقش کنی

بله میشه

اره ،ولی حواست باشه یبس نشه

سوال های مرتبط