۳ پاسخ

من همینجوری بافت دار میذم بهش
با پشت چنگال له میکنم یا با رنده!
با یکم روغن زیتون رقیق میکنم

من سیب و بیستکوییت یا فرنی یا اوتمیل و قاتی میکنم یا با موز و خرما قاطی میکنم

برای رقیق شدن شیر اًافه کن

سوال های مرتبط

مامان مامان آرین😘 مامان مامان آرین😘 ۱۷ ماهگی
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان سید ه حلما مامان سید ه حلما ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۸ ماهگی
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان پسر خوشگل مامان پسر خوشگل ۶ ماهگی