۲ پاسخ

بخارپز ،له کردن یا از پشت توری چای رد میکنم

بخار پز میکنم بعد له میکنم، اگه غلیظ بود شیر خودمو بهش اضافه میکنم که البته الان دیگه دختر من میخوره همون‌جوری

سوال های مرتبط

مامان سید ه حلما مامان سید ه حلما ۱ سالگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 ۱ سالگی
مامان مامان آرین😘 مامان مامان آرین😘 ۱۷ ماهگی
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان مامان سه فندق مامان مامان سه فندق ۹ ماهگی