۱۰ پاسخ

بهش شیر خشک اضافه میکنم یا یه مقدار آب جوشیده که از سفتی در بیاد

بچه ها روبیکا گروه داریم دوس داشتین بیاین لینک بدم دور هم باشیم ♥✨

نه نزن چون اینجوری هم به طعم شیر عادت میکنه هم شیر با ی سری پوره ها خوشمزه نمیشه واقعا منکه پوره خالی میدم

مامانِ جان، به کیانا جون تا حالا چه پوره هایی دادی؟ میشه یه روز هویج داد یه روز سیب؟ یعنی روز درمیون کلا

من بچم غذا نمیخوره چکار کنم

من اوایل ریختم دوست نداشت الان دیگه شیر نمیریزم

اره شیر بزنی خوشمزه تر میشه

کره بهش بزن

من هویج درست کردم اضافه کردم

نه نیاز نیست شیر

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷🐣 مامان پناه🩷🐣 ۹ ماهگی
مامان ماه🫀 مامان ماه🫀 ۸ ماهگی
مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی