من اکثرا سیب زمینیو تو سوپش میریزم میدم
ولی پورشم بخوام بدم میزارم کامل میپزه بعد با اب مرغ نرم و لهش میکنم میخوره
با شیرخشک اصلا دوست نداشت نخورد
من یسری آب پز کردم.با کره سرخش کردم.گاز خاموش کردم کلی بهم زدمش نرم نرم شد.خیلی دوست داشتن.کره گیاهی کلا طعمش وبوش خیلی خوبه
با پوست تمیز بشور باپوست بزار بپزه بعد که کامل پخت یکم شیرخشک درست کن بریز روز یه کمم کره اصافه کن و با گوشت کوب برقی بزن اگه نداری سیب زمینیو رنده کن بعد کره و شیرخشک اضافه کن
آب پز بذار بشه بعد با کره نرمش کن اگه دیدی نمیتونه بخوره آب اضافه کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.