۴ پاسخ

من اکثرا سیب زمینیو تو سوپش میریزم میدم
ولی پورشم بخوام بدم میزارم کامل میپزه بعد با اب مرغ نرم و لهش میکنم میخوره
با شیرخشک اصلا دوست نداشت نخورد

من یسری آب پز کردم.با کره سرخش کردم.گاز خاموش کردم کلی بهم زدمش نرم نرم شد.خیلی دوست داشتن.کره گیاهی کلا طعمش وبوش خیلی خوبه

با پوست تمیز بشور باپوست بزار بپزه بعد که کامل پخت یکم شیرخشک درست کن بریز روز یه کمم کره اصافه کن و با گوشت کوب برقی بزن اگه نداری سیب زمینیو رنده کن بعد کره و شیرخشک اضافه کن

آب پز بذار بشه بعد با کره نرمش کن اگه دیدی نمیتونه بخوره آب اضافه کن

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۷ ماهگی
مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان نیهان کوچولو مامان نیهان کوچولو ۱۷ ماهگی