آره عزیزم با شیرخشک رقیقش کن و کمی کره داخل همه غذاهاش بزن که یبوست نشه
اتفاقاً من دیشب واسه اولین بار به پسرم سیبزمینی کباب شده با کره دادم خیلی دوس داشت
نوش جون کوچولو🤍
منکه دادم با شیرخشک قاطی کردم
جتما توش کره و روغن زیتون بزن
یبوست نشه سنگینه ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.