خانوما پوره میوه رو چه جوری بدیم؟

۳ پاسخ

یا اینکه بعد اینکه له کردی با یکم شیر قاطیش کنی

عزیزم میتونی بخار پز کنی بعد کامل لهش کنی داخل میوه خوری به نینی بدی

الان که برای شما زوده مگر با اجازه دکتر ولی دکتر به من گفت میتونی بدی و نیازی نیست حتی بپزی منم با سیب شروع کردم و با رنده ریز ریز ریزش کردم دادم خورد دخترم

سوال های مرتبط