خانوما پوره هویج یا میوه رو چطوری میگیرین

۲ پاسخ

.سلام
مگه نباید غذای کمکی رو از شش ماهگی به بعد داد؟

من سوپش با گوشتکوب برقی میزنم ولی میوه اینارو با پشت چنگال له میکنم

سوال های مرتبط

مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣🩵 مامان جوجه طلایی🐣🩵 ۱۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری
مامان پناه🩷🐣 مامان پناه🩷🐣 ۹ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی