۴ پاسخ

اگه پوره کنی با قاشق اگه درسته‌ هست بریز تو پستونک

دوستان میشه تاپیک منم ببینید

پستونک میوه خوری فقط اب در میاره مناسب پرتقال و هندونه و اینجور چیزاس با قاشق بده

قاشق میدم من

سوال های مرتبط