درسته ک شیرگاوباعث کم خونی بچه مبشه؟؟؟؟

۵ پاسخ

ارهه زیادی اگه بخوره یکی دو لیوان خوبه

نه عزیزم هیچی به اندازه متعادلش آسیبی نمیزنه اونم شیر که بهترین غذاست

من از ۶ ماهگی با شکر سرخ بجای شیرخشک به دخترم دادم. کم خونی هم خدارو شکر نداشت

اره انگار پروتئینش برای بچه سنگینه نمیتونه هضم و جذب بشه

اگه خیلی زیاد بخوره اره .ولی اونم برای همه بچه ها صدق نمیکنه گلم

سوال های مرتبط

مامان هیرمان مامان هیرمان ۱ سالگی
مامان فسقلی جان مامان فسقلی جان هفته نهم بارداری