ارهه زیادی اگه بخوره یکی دو لیوان خوبه
نه عزیزم هیچی به اندازه متعادلش آسیبی نمیزنه اونم شیر که بهترین غذاست
من از ۶ ماهگی با شکر سرخ بجای شیرخشک به دخترم دادم. کم خونی هم خدارو شکر نداشت
اره انگار پروتئینش برای بچه سنگینه نمیتونه هضم و جذب بشه
اگه خیلی زیاد بخوره اره .ولی اونم برای همه بچه ها صدق نمیکنه گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.