براش صدای سشوار رو دانلود کن بذار خیلی خوبه
دسته جمعی باید دعا کنم عزیزم
که از دست این دل درد نجات پیدا کنم من بیچاره شدم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
الهی عزیزم🥰خوب میشه گلم تحمل کن
دختر منم هر صبح جیغ میکشه تو خواب
سه ماهگی کوکیک تمومه
وای منم نابودم امروز همش دلم میخواست گریه کنم به خاطر دل درد پسرم 🥺
میگن 4ماهگی خداکنه بیشتر نشه
نی نی منم همینجوریه🥺
مگه دارو بهش نمیدی عزیزم
منم کپ انداختمش دارم کمرش ماساژ میدم خیلی گریه میکنه بمیرم براش 🥺😢
اوخی الهی کولیک خیلی بده🥺
من بچم کولیک نداره ولی گاهی دلش درد مباد دکتر دارو داده داخلش عرق شوید داره بهش میدم خوبه
بی بی کر میدی؟
از اواخر دوماهگی معمولا دیگه بهتر میشن
ماشالله چقد نازه
خدا برات نگهش داره
فک کنم ۳ ماهگی
البته بستگی داره بعضی از بچه ها تا ۶ ماهگی
اخی گوگولی.دختر منم دیشب تا ۵صبح نخوابید درد داشت🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.