آره من بردم همه این ماه ها
دکتر میگف ها
من بدو تولد ک تو بیمارستان دیدش
ولی یا 3 ماهگی یا6ماهگی واجبه ببری
من یبار ۱۰ روزگی بردم یبارم ۴ ماهگی گفت دیگ نیاز نیست بیاری
بدو تولد و ۳ ماهگی بعد یک سالگی باید ببریم
ی بار همون روزای اول تولدشه
ی بارم سه ماهگی یادمه برده بودم
دخترمو همون بیمارستان انجام داد همون بیرون نبردم 🥴
من سه ماهگی رو یادم رفت که رفت
برای پسر اولم هم یادم رفته بود😂
عه بمن ۳ماهگی گفت ک برو یسالگی بیا
نبابا چخبره مگه😂
یبار ک بدو تولد تو بیمارستان اومدن چک کردن
یبارم سه چار ماهگی بردم
دیگه نبردم
نه همون بعد تولد فقط بردم
ن بابا ی بار بیشتر نبردم
من تازه بدنیا اومد بردم تمام
یک ماهگیبردم گفت ۶ ماهگی بیار بعدش گفت نیاز نیست
بدو تولد و 6ماهگی
منکه همون روز اول تو بیمارستان
نه . سالی ۱بار . ۱ سالگی . ۲ سالگی ۳ سالگی
واه چخبره..مگه شنوایی سنجی واسه همون اول نیس؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.