بچه هاتون یک‌ماهگی،سه ماهگی،شش ماهگی شنوایی سنجی بردید؟

۱۷ پاسخ

آره من بردم همه این ماه ها
دکتر میگف ها

من بدو تولد ک تو بیمارستان دیدش
ولی یا 3 ماهگی یا6ماهگی واجبه ببری

من یبار ۱۰ روزگی بردم یبارم ۴ ماهگی گفت دیگ نیاز نیست بیاری

بدو تولد و ۳ ماهگی بعد یک سالگی باید ببریم

ی بار همون روزای اول تولدشه
ی بارم سه ماهگی یادمه برده بودم

دخترمو همون بیمارستان انجام داد همون بیرون نبردم 🥴

من سه ماهگی رو یادم رفت که رفت
برای پسر اولم هم یادم رفته بود😂

عه بمن ۳ماهگی گفت ک برو یسالگی بیا

نبابا چخبره مگه😂
یبار ک بدو تولد تو بیمارستان اومدن چک کردن
یبارم سه چار ماهگی بردم
دیگه نبردم

نه همون بعد تولد فقط بردم

ن بابا ی بار بیشتر نبردم

من تازه بدنیا اومد بردم تمام

یک ماهگی‌بردم گفت ۶ ماهگی بیار بعدش گفت نیاز نیست

بدو تولد و 6ماهگی

منکه همون روز اول تو بیمارستان

نه . سالی ۱بار . ۱ سالگی . ۲ سالگی ۳ سالگی

واه چخبره..مگه شنوایی سنجی واسه همون اول نیس؟

سوال های مرتبط