باید بادکتر مشورت کنی اگه خطرناکه برمیدارن سریع حامله میشی
پولیپ بر اثر التهاب بوجود میاد فک نکنم خطرناک باشه مثل خال گوشتییه با این تفاوت که تو دیواره رحم هستش.اگه خیلی بزرگ باشه برمیدارن عملشم ایقد راحته اصلا متوجه نمیشی من چن تا پولیپ ریز داشتم یه مشکل دیگه داشتم در حین عمل اونام برداشت
گلم مشکوک به پلیپ زده برات گفته موقع پریودی باید بری من داشتم پلیپ مجرد بودم سه ماه به سه ماه میرفتم سونو چون بزرگ شه خطرناکه فکر کنم هفت روز از پریودم میگذشت یاسرهمون هفت روز میرفتم متاهل شدم برداشتم دکترم گفت برنداری احتمال بارداری خیلللی کمه لانه گزینی نمیشه اگر برنداری ممکنه حین بارداری با جنین رشد کنه وبرای هردوتون خطرناک باشه باپزشک مشورت کن
پس چیزی نیست
من عمل کردم
نه جانم با دارو رفع میشه
ن عزیزم پولیپ هیچی نیس دارو میدن رفع میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.