مگه نباید یب. وست بگیرم من چرا اسهالم؟ 😐😐😐

۱۴ پاسخ

عزیزم درخواست میدی

من تو بارداری اسهال شدم

منم یبوست نشدم تا الان اما یه چند باری اسهال شدم به خاطر بهم ریختن گوارشه

باید بری دکتر در دوران بارداری اسهال و یبوست خیلی بده

ای وی افی هستی؟

منم بعضی وقتا یوبوستم بعضی وقتا اسهال

منم مث شما بودم

منم اسهالم

نرفتی آزمایش؟

تو هفته های اول بخاطر تغیرات هورمونی شدید و سطح بالای پروژسترون توی بدن باعث اسهال میشه منم همینجوری بودم

من از روز اول اقدام اسهالم تا الان🥴

من خیلی بد یبوستم

چرا یبوست ؟

گرمی نخوردی

سوال های مرتبط

مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 هفته پانزدهم بارداری