خانما مگه توی حاملگی یبوست نباید بگیری پس چرا من شکمم شل شده؟

۴ پاسخ

من اوایل بارداری شکمم شل هستش وسطاش دیگ یبوست میگیرم

اولشه
منم اول شکمم شل بود
الان چنان یبوست شدم که هیچی نه خونگی نه دارویی نه مایعات نه تحرک تاثییری روش نمیذاره
و نمیدونم چرا🫠

احتمالا ویروس گرفتی اگر اسهال هستی

😂از خدات باشه دختر چیکار داری اخه

سوال های مرتبط

مامان آنارام🎀🩷 مامان آنارام🎀🩷 هفته پنجم بارداری