۹ پاسخ

کی گفته
اتفاقا اسهال ‌میاره
من یادمه نون‌تست میگرفتم نصف بسته رو ک میخوردم خوب خوب میشدم تااااا مثلا یماه بعد شاید میشدم

من از اول ک باردار شدم نمیدونستم همش یبوست داشتم الان بهتر شده

من خیلی دارم اذیت میشم بخاطر یبوست😔

منم همینم 😂

براهمه یجور نیست که

منم هفته های اول همینطوری بودم الان یبوست گرفتم باز😕

من قبل از بارداری یبوست میشدم ولی از وقتی باردار شدم خداروشکر مشکلی ندارم درمان شدم

منم همین بودم تا مولتی شروع کردم برعکس شدم درعذابم

هرکی متفاوته

سوال های مرتبط