بچه من هم علایم رفلاکس و داره هم کولیک و
رفلاکس بچه بالا میاره بعد شیر خوردن
اونم نه پنیری همین جوری شیر و رقیق
و کولیک دلدرد بچه است
همش گریه و بی قراری داره، شکمش سفت میشه، حالت زور زدن و کبود شدن داره
كوليك همش پاشو جمع ميكنه تو دلش گريه هاي بي دليل داره معمولا هم شبا اينطوريه
رفلاكس بعد از شير خوردن بي قراره هي خودشو عقب پرت ميكنه بعد از شير خوردن معمولا بالا مياره
رفلاکس برا معدس استفراغ میکنه
کولیک رودش درد میکنه میپیچه به خودش
کولیک همون دل دردو نفخ بچست
رفلاکسم بچه من داره بالا میاره
علائم کولیک زور زدن و گریه زیادی و بی خوابی بچه
بچه من اینجوری بود
سوال منم هست☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.