۲ پاسخ

بچه منم چند روز اینطوری بود سرماخوردگی ویروسی گرفته بودم من خودمم گرفتم یک هفته دوره داشت تا تموم شد

دندون دراوردن ک رفلاکس برمیگردونه

سوال های مرتبط