پوشک پوشک پوشک دورهمی فرزندپروری

تصویر
۸ پاسخ

مثل منی خدایا ب آبروی حضرت زهرا دست ما رو پر کن نذری بدیم چقد دلم میخواد نذری بدیم شوهرم هم دلش میخاد اما پول نیست. یا علی اصغر. برکت بدی ب مالمون

عزیزم اگه نذرت برا وضع مالیه فقط آش رشته درست کن میدونم سخته.من هرسال آش رشته درست میکنم.به یه ماه نکشیده اونچه ک تو دلمه بهش میرسم.البته تا الان ک فقط برا رزق و روزی بوده.آش رشته هم به نیت فرشته ی رزق و روزیمون درست کردم.قبلا اینو نشنیده بودم فرشته ی رزق و روزی یه نفر بهم گفت ک چقد جواب میده

شیرو کیک پخش کن
چیزای خنک بده
نون پنیر سبزی بده
من خودم به کل اعتقاد ندارم چون درهر صورت به آدم نیازمند داده نمیشه ولی وقتی حتی پول برای مواقع ضروری ندارین حتما باید نذری بدین؟
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرامه!

عزیزم کیک بخر پخش کن

هر چی در توانته درست کن مثل شله زرد

عزیزم حتما که نباید زرشک پلو باشه هرچیزی میتونی درست کنی

همسرت نا امید شده انشالله که مشکلتون حل بشه نذر نمک کن هدیه کن حضرت زهرا

هر مرغی ۴تیکه میکنی یا ۸تیکه خودت حساب کن ببین چندتا مرغ میشه
نمیتونی ی چیز دیگ درست کنی مثلاً شربت شله زرد اش رشته

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی