۱۰ پاسخ

من تاید کیسه ای پرسیل یا سافتلن ۵ کیلویی میگیرم مناسبتره اصلا سفیدک نمیزنه و تمیزم میشه فقط واسه لباس های مشکی حساس مایع میزنم

مایع سافتلن میگیرم400وخورده ای

حالا بدبختی اینه تایدی که ی هفته پیش ۸۰ ۹۰ تومن بود اومده ۱۸۰ تومن 😊

جدی چه مارکی
من بوژنه میگرفتم
الانم یدونه سپیده پنج از قبل دارم که شده بود 268

من از وقتی مایع گرون شده پودرلباسشویی میگیرم چاره چیه به نظرم از مایع بهتره تمیزترمیشه

من تاید میزنم سفیدک میزنه

منکه دیکه همه رو باتاید میشورم لباس بچه روهم باتاید میشورم .

تاید بگیر تمیز ترم میشوره تست یا سافتلن

آره گرون شده ما اینسری تاید گرفتیم

من پرسیل سبز میخریدم الان خدا میدونه چند شده

سوال های مرتبط

مامان فاطیما و فریماه مامان فاطیما و فریماه ۲ سالگی