کدومتون رفتید؟ واسه شیر خواران کجا رفتید ابادانیا؟

۷ پاسخ

سلام من رفتم خیابان دبستان گفتم امشب ساعت ده برگزار میشه گفتن بچت روبیار

من الان اومدیم خونه

شیزخوارگان چیهههه همه گذاشتن یکی توضیح بدهههه😂😂

منم امدم مصلی

والاگفتن۹

نه هنوز

من اومدم مسجدمصلی

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی