سلام مامان ها من کمردرد زیاد دارم طبیعیه یان؟؟

۵ پاسخ

منم دارم خیلی واستخون کمرمه کمردرد پریودی نیست

من خیلی بیش از حد کمردردو لگن درد داشتم الان یکم بهترم

درود عزیزم
منم زیاد کمردرد داشتم ، دکترم گفت تا زمانیکه شدید و مداوم نباشه و لکه بینی نداشته باشی، طبیعیه
بهتره با دکترت حرف بزنی از علائمت

من آنقدر کمر درد و شکم درد دارم دیشب تا صبح بیداربودم

سلام خونریزی قطع شد

سوال های مرتبط

مامان نارنگیا🍊 مامان نارنگیا🍊 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری