۹ پاسخ

اره اون بیمارستان خصوصی هست که زیاد پول میگیره

30یا40براطبیعی نیست اون براسزارین اختیاری

دولتی هم با بیمه رایگانه

دولتی تقریبا رایگانه زایمان طبیعی
اما توی شخصی هزینه داره

کسی ک طبیعی زایمان میکنه نیاز ب بیمارستان خصوصی نداره خودت دکتری باید زور بزنی تا بدنیا میاد علکی پول ندین خصوصی فقط سزارین ک شکم پاره میکنن دست دولتی نسپارین

اون خصوصیه دولتی رایگان

طبیعی بیمارستان نور شهریار به من گفت فقققط زایمانت ۶۵ اتاق و وسیله و حتی دستمزد دکتر جداست 😬🤧

بیمارستان خصوصیه عزیزم
منم دختر عممه بیمارستان خصوصی زایمان طبیعی کرد ۵۰تومن گرفتن ماماخصوصیش هم ۱۵تومن

بیمارستان تامین اجتماعی با بیمه تامین اگه بری کلا رایگانه

من بیمارستان دولتی سز شدم با بیمه ۳ملیون و ۴۰۰ گرفت بیمارستان
دکترمم ۳۰ گرفت
ولی طبیعی رایگانه کلا

سوال های مرتبط