۵ پاسخ

عجب جریانی شده این زردی .قدیم دو سه روز بود الان نصف بیشتر بچه ها بیشتر از سه هفته درگیرن
منم تا دوهفته پیش درگیر بودم هر هفته آزمایش می‌بردم می‌رفت رو ۸برمیکشت ۱۳,۱۵..بیشتر از اینا نشده بود ولی
شربت دادم با قرص یک هفته آخر با اونا رفت .شربتو اوایلم میدادم ولی انکار با قرص تاثیر داشتن ..و روزی سه بارم شیر خشک
حتی ما ۲۲روزکی آزمایش کلی دادیم ببینیم مشکل نداره بقیه ارکان هاش ولی درکل دکتر نگفت که بیخیال بشید و گفت از شیر مادره هر چند به نظرم بازم مسخرست

من 12 روز بردم5 بود گفتن دیگه نیازی نیس بیارین اگه چشماش هم زرد بود یکم برای گرمیه خوب میشه خودش

الان دیگه مهم نیست چون کبد توانایی دفعشو داره من بچم بستری بود تحت نظر متخصصم هست نظر ایشونه

ول کن حرف بقیه رو،همیشه یه چیزی برا گیر دادن دارن,پسر منم همینه دکتر گفت خودش خوب میشه

شیر بخوره ی قطره هم بیلی استاپ بگیر از داروخانه من ۳۶روزگی دخترم آزمایش داد روی۸/۶بود،الان ۳۹روزشه،هنوزم زرده،حالا همون موقع ی آزمایش دیگه هم داده منتظرم جوابش بیاد

سوال های مرتبط