شورتی پنج بگیر من شیش گرفتم بزرگ بود براش هی پس میداد🤦🏻♀️
همون 6 بگیر من دوتاشم امتحان کردم شیش خوبه البته وزن بچتون چقذه
من مولفیکس ۶ میبندم ولی شورتی ۷ میبندم
من گرفتم ۶ کوچیکه الان مونده رو دستم باید ۷ بگیرم
منکه کوچیک بود گرفتم ۴ میبستم شورتیه ۴ کوچیک بود
ن تو سن دخترم پنج شرتی بگیر
دخترم پنجه سایزش
هنوز از پوشک نگرفتی
اره عزیزم یه بار یه بسته بگیر اگه بزرگ و کوچیک بود دفعه بعد شماره ای که میخوای رو بگیر
چن کیلو هست
نه پنج بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.