۱۰ پاسخ

شورتی پنج بگیر من شیش گرفتم بزرگ بود براش هی پس میداد🤦🏻‍♀️

همون 6 بگیر من دوتاشم امتحان کردم شیش خوبه البته وزن بچتون چقذه

من مولفیکس ۶ میبندم ولی شورتی ۷ میبندم

من گرفتم ۶ کوچیکه الان مونده رو دستم باید ۷ بگیرم

منکه کوچیک بود گرفتم ۴ میبستم شورتیه ۴ کوچیک بود

ن تو سن دخترم پنج شرتی بگیر
دخترم پنجه سایزش

هنوز از پوشک نگرفتی

اره عزیزم یه بار یه بسته بگیر اگه بزرگ و کوچیک بود دفعه بعد شماره ای که میخوای رو بگیر

چن کیلو هست

نه پنج بگیر

سوال های مرتبط