به گ ا😑😑😑
به کجا برسیم؟به خیابون
با یه پرچم
راه بریم تکونش بدیم
خوشحال و شاد و خندان باشیم
بار جدید شده ۱تومن :))))))
منم نمیدونم چیکار کنم پسرمو چجور بگیرم از پوشک
من از همون موقع که گرون شد از پوشک گرفتمش . الان پسرم شبا هم بیدار میشه دیگه یاد گرفت
ما هم دیشب شورتی همین قیمت گرفتیم من از پوشک گرفتمش فقط شبا پاش میکنم واقعا نمی ارزه
به نوک قله🤗🤗
با این وضعیت دیگه به هییییچ جایی نمیرسیم. فقط سگ دو واسه زنده موندن، اونم اگه برسونیم
باید به فکر مشما و کهنه باشیم دیگه
منم چون گرون شد از پوشک گرفتمش از این گرونا فقط سه تا بسته خریدم اونم ۶۰۰ بود
چه گرون خداروشکر من یه هفته مبشه دیگه پوشکش نمیکنم
وای اره والا دیگه باید بازش کنم
دیگه باید استارت ازپوشک گرفتنو بزنی
خوب خریدی این قیمت قبل عید هست
هعیییی💔
والا به هیچ جا قرار نیست برسیم با این وضعیت😑
بله و من سوال کردم چقد گرون گفتن این هنو ارزونه قراره بشه بسته ای یک تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.