سلام مامانا کسی بوده کپسول زینگتوما مصرف کرده باشه

۳ پاسخ

اره من میخورم خوبه برام فاموتدین و پنومیدم میخورم

من مصرف کردم اصلا تاثیر نداشت واسم حالا بدن هرکی فرق داره

واسه چیه؟

سوال های مرتبط