آره هم شیشه میخوره هم سینه ام
اره دوتا رو میخوره
روزی یکی دوبار میدم با شیشه
نه من از بعد دوماهگی دیگه سینه رو تو بیداری نمیگیره تو خواب فقط
دختر من که میگیره تازه گاهی میخواد خوابش ببره فقط میخواد سینه مک بزنه.
تا دوماهگی اره بعد دیگه یکیو بیشتر نمیگیره
دختر من هر دو رو میخوره
من خیلی کم شیشه میدم مثلا دو سه روزی یکبار
ولی سینه رو هم میگیره مشکلی نداره، مشکلم اینه که پستونک نمیگیره🤦🏻♀️
نینی من که فعلا دوتاش میگیره
ن والا من تقریبا بی شیز بودم بچم افت قند و زردی گرفت بستری شد شیشه دادم
الان یکم شیرم بهتره ولی بچه زیر سینهومیخوابه با دوتا میک زدن
یا بیشترم بزنه باز تهش دست تو دهنش هست و گشتس تا شیشه بدم
نمیدونم چکار کنم که بی خیال شیشه شه
من با قطره چکون میدم
آره اکثر موقع ها ک خوابه بهش شیشه میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.