۶ پاسخ

ویروس تبه انگار.دو سه روز تب میکنه و بعدش اگه سرخک باشه بدنش میریزه بیرون.علائم اولیه فقط تب و بی قراریه

حق داری یکی دوماه دیگه تحمل کن یکم بهتر میشه

دندونه پسر منم همینه هم نق میزنه دندونای بالا آسیاب دندونای نیش همه شون یه جور طفلیارو اذیت میکنن تا یک سالگی دکتر پسر من گفت همینه

شاید گلوش درد میکنه یا مریض شده

تا ۸ ماهگی بالا هم درمیارن ژل دندون یا استامینوفن بزن به لثه اش یا بده بخوره

دندونش نیست

سوال های مرتبط