واسه تشکیل قلب تو هشت هفته سونو داخلی میگیرن یا شکمی

۵ پاسخ

شکمیه

شکمی

منم هشت هفته دو روز دیگ میخام برم برا سونو قلب میترسم واژینال باشه🤦🏻‍♀️😂

واسه من ۶هفته سونو شکمی تشکیل شده بود

هشت هفته که تشکیل شده شکمی معلومه تازه من شش هفته و سه روز تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی