پودر بچه بزن عالیییییه
من از اول دارم برای پسرم استفاده میکنم یک بارم نسوخته خداروشکر
طفلکی باید ببری دکتر پماد بده من پسرم ی بار اینجور تقریبا شد کمتر البته مدام بازش میزاشتم با ولرم میشستم هر چن ساعت پماد زینک و کلوتریمازول میزدم بعد دو سه روز خوب شد
هیچ چیزی مثل روغن کنجد اصل نیست بخدا
هیچ پمادی نزن فقط فقط روغن کنجد بزن عالیه دوروزه خوب میشه یا اگه ارده داری روغن روش باشه همونو جدا کن بزن
پسسر منم چند روز پیش اینطور شد پماد ان ان بزن که جلدش زرد رنگه اب روی آتیشه
تاپیکتو پاک نکن بیزحمت سیو کردم جوابارو داشته باشم
روغن نباتی بزن اب رو اتیش روغن پنج کیلویی که غذا درست مکنین باهاش
من به بچم هیچ کرمی نساخت..بهش روغن بنفشه بر پایه زیتون زدم خیلی زود خوب شد
پماد کالاندولا بزن درجا خوب میکنع
عزیزم بچه اذیت شده من خودم وقتی چیزی میخورم که به پسرم نمیسازه همینجور میشه تند تند بشور وباز بزار
فقط سودوکرم اب رو اتیشه
من بچم از این بدتر بود دیروز پوماد إإن بزن با کاناذلا زینک قاتی کن بک روژه خوبه
من اوایل پودر میزدم توی دفترچه زایمان نوشته بود خوب نیست از اون به بعد همیشه پماد کالاندولا میزنم یک بارم نسوخته عالیه
ان ان بزن
فقط تمیزبااب بشورخشک کن کالاندولابزن وچندروزفقط بازبزارتاکامل خوب میشه
هیچ کرمی تاثیر نداره جز آردن برو داروخونه بگو کرم سوختگی کودک اردن میخوام روغن کبد ماهی توش داره معجزه است تا فردا خوب میشع
ببرش دکتر
احتمالا بهت پماد دستساز میده
پماد دستساز عالیه دوبار بزنی کلا محو میشه
قارچ شده پماد ان ان بزن ۱۰ روز روزی ۳ تا ۴ بار
بعد کلوتریمازول بزن دو هفته
کرم سالویتو عالیه من دخترم کلا پوستش کنده شده بود از آون دو روز استفاده کردم خوب شد
کالاندولا بزن .کرم سیوند .وازلین بچه .یاروغن زیتوک
پماد آد چشمی بزن زود خوب میشه احتمالا چیزی بهش دادی که نساخته بهش
همه چی زدم یک مدت خوب میشه تا میاد کامل خوب میشه باز بهش مدفوع میخوره بدتر میشه
حتمن ببردکتر
حالت حساسیت داره بیشتر که
وای خدای من ببر دکتر حتما یا سودوکرم بزن
چیزخاصی خورده؟
کالاندولا زدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.