خانم های گل بعد زایمان چه مدل شکم بندی زدید

۴ پاسخ

من نبستم فقط تو خونه با شال می‌بستم هرازگاهی

من ۸۰۰دادم شکم بند مخصوص بعد زایمان خریدن برام ولی شل بود اصلا جمع نمیکرد انگار برام بزرگ بود

من خریدم ولی چون شیر میدادم سخت بود نمیبستم

سلام من کن ساعت شنی گرفتم ولی جمع نکرد زیاد شکممو

سوال های مرتبط

مامان آیهان‌ مامان آیهان‌ ۱۶ ماهگی