اگه بهش بیوفته عالیه
من راضیم تقریبا تو ۱۷ روز ۹۰۰ گرم وزن داد
اره من میدم وزن دهیش خوبه
آره عزیزم خیلی خوبه من از روز تولدش بهش نان ۱ دادم چند روز پیش آپتامیل دادم بهش بالا آورد بازم نان دادم
دوستان یک گروه زدم مخصوص بانوان صرفا برای کنارهم بودن و دراختیارگذاشتن تجربه ها و اطلاعات
دوست داشتین به آیدی روبیکا پیام بدین لینک بفرستم
@Zf923mhmr04
دوستان یک گروه زدم مخصوص بانوان صرفا برای کنارهم بودن و دراختیارگذاشتن تجربه ها و اطلاعات
دوست داشتین به آیدی روبیکا پیام بدین لینک بفرستم
@Zf923mhmr04
نان سنگینه
آپتامیل بده
شیر فوق العاده یه فقط باید به بچه بسازه و وزن دهیش عالیه
من راضیم خداروشکر دخترم تو ۱۵ روزگیش ۷۵۰گرم زیاد کرده بود
من قبلا میدادم عالی بود دیگه ب پسرم نساخت
با اجازه دوست عزیزم 😘
عکس آتلیه ای بدون کوچکترین تغییر چهره
با بالاترین کیفیت قابل چاپ
نوزادی، ماهگرد، تولد، دندونی، محرمی، یلدایی، نوروزی، بارداری، خانوادگی، خواهر برادری، و... هر عکسی بخواین با هر تم دلخواه براتون درست میکنم اول میفرستم ببینید بعد هزینه شو واریز کنید
⭕️هر عکس ۵۰ تومن سه تا عکس به بالا ۴۰ تومن ⭕️
توی تاپیک قبلی هم چندتا گذاشتم ببینید
شماره روبیکام و آیدی
۰۹۰۳۰۷۱۲۳۳۸
@Zahra___abbasi
نمونه زیاد دارم روبیکا پیام بدین کانال رو بفرستم 🦋🦋
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.